FitFlop

In 2007 richtte Marcia Kilgore, wereldbekende onderneemster en award-winnende zakenvrouw, FitFlop™ op en maakte ze haar eerste biomechanisch ontworpen sandalen wereldwijd bekend bij duizenden comfort-zoekende vrouwen. Tien jaar later heeft FitFlop zijn assortiment uitgebreid met sneakers, loafers en instappers, en stellen ze hun wereldwijde campagne “FOR SUPERWOMEN” met Uma Thurman voor. FitFlop gelooft dat het versterken van vrouwen begint met een goede fundering. Het doel van FitFlop is dan ook vrouwen kracht en zelfzekerheid te geven.

In een mensenleven zetten we ongeveer 220 MILJOEN STAPPEN. Waarom zouden we dat dan doen in slecht zittende schoenen?

FitFlop™ wordt internationaal gezien als een comfortschoenenmerk. Het wetenschappelijk onderzoek naar de positie van de voet en hoe deze invloed heeft op de houding van het lichaam, is uniek. Terwijl comfort en biomechanica een prioriteit blijven, zijn we er rotsvast van overtuigd dat stijl en comfort perfect hand in hand kunnen gaan.

Vragen over of suggesties?

Vragen over of suggesties?

Neem gerust contact op met onze klantendienst. Onze customer care is immers voor iedereen bereikbaar en staat altijd paraat.
Contacteer ons
Vragen over of suggesties?

Verkooppunten

Zoek de verkooppunten van je favoriete merk bij jou in de buurt of online.
Dealer locator